MOVE
HÅNDBOLD
FODBOLD
ForsideSENIORUNGDOMMEDLEMSSKABBESTYRELSE, UDVALG M.M.
Velkommen til Dronningborg Boldklub Håndbold!

Dronningborg Boldklub Håndbold er en traditionsrig klub i Kronjylland.

I de seneste år har håndboldafdelingen indgået et klubfællesskab med SMIFF09 Håndbold, så derfor er de gule og blå klubdragter skiftet ud med grønne Team Nordøst dragter.

Fællesskabet har til formål at styrke ungdomshåndbolden i Randers NØ. Vi startede med at lave et træningssamarbejde i én årgang, men har nu forenet kræfterne på alle ungdomshold.

Team Nordnøst har hold fra U4 til U19, og siden Dronningborghallen lukkede i 2023, har vi trænet og spillet kampe i Korshøjhallen i Harridslev.

Hos os er bredden og det sociale det vigtigste, og vi har plads til alle, uanset niveau.

Velkommen!
Hvis du vil indmeldes i klubben, sker det ved at sende en email til enten træneren eller den ansvarlige for indmeldelser.
Det er trænerens ansvar at videresende indmeldelsen til den ansvarlige for indmeldelser.
Indmeldelse skal indeholde: Husk også at give den tidligere klub besked omkring udmeldelse.

KONTAKT OS

Du er velkommen til at skrive, maile eller ringe til os! Benyt f.eks. nedenstående formular....

Find os på et kort
torben-roende@mail.dk